Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 
Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral (Read 31214 times)
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #20 - 26.12.2013 a les 10:13:41
 
Doncs jo un problemilla que veig és que he de demanar "permis" a la feina (soc profe de mates-tecno), i potser em deixarien pero no és un permiset de 1 dia... la cosa és llargueta.

El tema que dius d'un trike, pot ser interessant, més que res per la logistica (el pots carregar a una vaca de cotxe si cal). Amb quin trike pensaves? com que parles de copilot...

Si no també si podria anar simplement el cap de setmana a mirar-col·laborar per alli...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #21 - 14.01.2014 a les 10:20:41
 
Vist a forococheselectricos.com

http://forococheselectricos.com/2014/01/tabby-construye-tu-propio-coche-electric...

Suposo que el problema seria l'homologació...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #22 - 12.07.2014 a les 14:26:57
 
Aquest estiu aniré a veure (si no hi ha res d'ultima hora) al propietari del Horlacher Sport 1. (hi ha una foto per aquest fil). He pensat de fer-li preguntes i a veure que m'explica del cotxe, de com el carrega, com veu la mobilitat elèctrica...,

Si algú li vol preguntar alguna cosa concreta que ho escrigui per aqui i ja ho miraré, (en principi hem quedat el 18 de juliol) o sigui que... rapidet!!! jejeje

I ja que estem per Suïssa, potser haurem de mirar algun Tesla... res, per fer la foto Cool i quedar bé! i potser algun twike... ja vorem, el que ens deixi la dona! jejeje no es pot atabalar tot el dia!!

Intentaré fer com un article i passar-lo per aqui amb fotos, videos.... ja us explicaré.

I si algu sap d'alguna cosa que no em puc perdre de per alli dalt, que m'ho digui!

Bon estiu!
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #23 - 14.07.2014 a les 23:46:26
 
Oriol, em sembla recordar que es pot llogar un tesla per un dia en diversos llocs, alguns per menys de 400 euros:

http://pace.conceptualklt.es/2013-06-26-09-43-07/coche-el%C3%A9ctrico/item/3034-...
http://www.eliterent.com/en/rent-car/tesla-9999,0,107,0,0

Molt temptador...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #24 - 31.07.2014 a les 11:09:34
 
EXPERIÈNCIES ELÈCTRIQUES PER SUÏSSA

Aquest juliol hem anat per Suïssa de vacances i hem aprofitat per tenir algunes experiències amb la mobilitat elèctrica.

Circulant per les carreteres hem vist tota la gamma de vehicles elèctrics del mercat: Nissan Leaf, Renault Zoe i Twizy, Mi-ev, un Smart elèctric i  un parell de Model S!! No està mal! També vem veure un Twike (una mica deixat) en un poblet perdut. Tenia propaganda d'una formatgeria, però la dona de la formatgeria ni parlava anglès o francès (i ni ganes) i ens va “despatxar” ràpidament. Però la foto no ens la va treure ningu!

La meva intenció era veure el Horlacher Sport 1, però al final per diferents motius no va ser possible anar-hi, una llàstima. El que si que va ser possible va ser visitar Werk-design una empresa petita però bastant puntera i que es dediquen a desenvolupar projectes de mobilitat elèctrica, des de “cotxets” per a Correus de Suïssa fins a camions! Són els que van desenvolupar la Zero-Tracer i alli hi tenien els dos models, una virgueria!   També hi havia un Isetta convertit a elèctric i un carregador portatil a continua tan per a Chademo i/o Combo a 22kw per a flotes (15mil francs suissos).

I si, animat pels esdeveniments, vem anar a Zurich i vem passar per la botiga de Tesla. Com diria aquell: dues paraules IM-PRESSIONANT. A Zurich no hi havia possibilitat de provar-lo, però a Geneve si, i com que hi haviem de passar el vem provar alli. Els qui no estem acostumats a cotxes tant potents, l'acceleració ens resulta sorprenent. Com un Dragonkan! També sorpren molt la pantalla tàctic amb 3G amb totes les aplicacions i els maleters enormes. Si mai teniu la oportunitat de provar-lo (aviat pel sud de França serà possible) no us ho perdeu.

Au doncs acabar de passar unes bones vacances! Si em surt adjuntaré alguna foto
tornar a dalt
 

cimg8285.jpg
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #25 - 10.09.2014 a les 11:46:06
 
Felicitats pel viatge! I molt bona foto la del twike!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 2 3 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ