Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 
Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral (Read 31207 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #10 - 19.12.2013 a les 23:07:22
 
Conec un amic que te un twike. Conceptualment no funciona en aquest país nostre, monetariament tampoc. Si fóssim un suís, que cobrés 100.000 euros l'any, li t'agradés anar en bicicleta, aleshores sí, es una bona opció per portar el nen i fer la compra, o fer turisme. però aquí? com els expliques que val el mateix que un BMW?

El twike mai baixarà de preu, perquè ha de pagar els sous de les persones que el fabriquen, que son suïsses. Es portés a xina, el traurien per 5000 euros, però clar, el copiarien...

tornar a dalt
 

_dsc9022.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #11 - 19.12.2013 a les 23:16:11
 
.
tornar a dalt
 

_dsc9018.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #12 - 19.12.2013 a les 23:20:33
 
.
tornar a dalt
 

twike-axp-01.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #13 - 19.12.2013 a les 23:34:45
 
Menció especial, la victoria d'un twike 5 a la eRUDA, a German electric vehicle rally, en l'ambit de l'autonomia, 510 km!!
en segona posició, un tesla roadster, 418 km..

http://www.eruda.de/teams-2014/
tornar a dalt
 

twike.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #14 - 20.12.2013 a les 10:41:34
 
Si els països asiàtics emergents encara no l´han copiat és que no els interessa,no crec que sigui qüestió d´ètica professional
o desconeixement del model que el dèuen tenir més que acotat.Segurament estigui en stand by en espera de l´evolució del
mercat i tendències.I si no el calquen segurament tindran el concepte i idea clars per fer un model semblant i estalviar-se
embolics legals de patents i royalties.
Segurament interessa més un model low cost tipus Tata amb aparença de vehicle convencional i quan les bateries siguin mi-
llors fer una versió eléctrica.El perfil de l´usuari consumista fuig dels pedals,ecologia,esport,salut ... Ara que van deixant els
pedals i els rickshaw els pot semblar un retrocés social i evolutiu.
Aixó no vol dir que si un estudi del mercat ocidental veu que un sector potencial pot estar interessat amb el producte no facin
un intent de producció.Abans han de solucionar molts esculls : homologació,preu,taxa antidumping,transport,post venda garan-
tia i recanvis,promoció i marketing.En aquest aspecte són molt obtusos.
En el fons les botigues de tot a 100 tenen l´esma de l´auca del Sr. Esteve,de botiga de betes i fils ,poc coneixement i ganes
d´embrutar-se les mans i complicar-se la vida.Prefereixen el sector de les galindaines.
I el sector tècnic més preparat decanta per les grans construccions d´infraestructures i industria,no perdre el temps amb foteses.

Segueixo amb la idea d´aprofitar el capital humá del sector local que ha fet devallada degut a la crisi,i aprofitar el coneixement
espai i xarxes de distribució.Ja vaig comentar que etimologicament crisi vol dir gir,canvi i els motors i pedals funcionen degut al
gir dels seus components.Els governants no fan res creatiu per tirar endevant i es miren el melic i a veure qui fa el cap més gros.
L´autogestió i evolució ha de sortir de la base que és qui suporta la cúpula.Una banca industrial enfocada al sector,mitjançant un
accionariat que gestioni els excedents i beneficis del pool metal·lúrgic per reivertir-los i que defugi la banca clássica que ha de-
mostrat la seva ineficàcia i manca de visió general enfocant els interessos a mentenir l´oligopoli i els alts sous blindats dels caps
grossos.Són curts de gambals però manen.I els polítics fan de titelles i llepes.La premisa del Maig de 68 i del 15 M,creativitat al
poder hauria de seguir vigent.Si no ens espavilem i fem autogestió no ens en sortirem.Els manàies no en saben ni ho volen,estan
enrocats en una mala praxi i inèrcia de tenir les espatlles cobertes i el capital a un paradís fiscal.
El mal és que aquest virus s´encomana i si la vaca deixa de rajar no podran seguir tirant de beta.O d´estar enganxats a la mame-
lla que els alimenta.
M´en faig creus que no hi vegin més enllà del nas en un temps que la globalització obre horitzons.A vegades crec que el nacional-
masoquisme és un refugi per una gerentocràcia que no sap ni reciclar.Es queden amb la musiqueta de "envàs on vas" i ja estan sa-
tisfets. L´onanisme mental no afavoreix relacions amb la xarxa social.

En fi,la pedagogia es fa fora de les aules i temples.Aquest col·lapse encara té corda programada fins al 2018 tirant curt.I els NI-NI
que es fotin  i segueixin torrant-se que així estan adormits  no emprenyen.
                                                                                       
                                                                                                        Bones festes del solstici d´hivern ! Salut !
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #15 - 20.12.2013 a les 11:18:52
 
A mi aquest també m'agrada és un Horlacher, un prototipus, a veure si ho se adjuntar bé...
tornar a dalt
 

sport-1_2.jpg
veure perfil   IP Logged
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #16 - 20.12.2013 a les 11:27:49
 
Veig que aquests Suissos i una mica els alemanys estan a tope amb el desenvolupament tipus twike, el Horlacher, el Sam tots ells conceptes de baix consum, electrics.

Organitzen la cursa Wave cada any (tipus la que havia organitzat volttour el Phebus) i alguns anys amb més paisos que altres. Hi anem a fer una visita?
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #17 - 20.12.2013 a les 22:14:58
 
Hola Oriol,
He mirat el Wavetrophy i els vehicles-e que has citat.Veig que és una aventura que cal esponsoritzar.
i preparar molt bé per aguantar 10 dies.També he vist alguna bici-e,no he entés si van fer tot el recorregut
Aixó d´anar-hi  és temptador,caldria saber dades, pressupost i allotjament.Potser amb TGV i tren ?
Salut !
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #18 - 21.12.2013 a les 22:50:44
 
Em sembla que les bicis-e es poden tornar els ciclistes, i els equips són de dos.

Ostres, jo ho veig molt complicat. I si enganyem als de Little4 o els de Comarth per que posin més bateries i modifiquin una mica algun dels seus cotxes i ens el regalin i els hi provem en condicions reals? i ja els hi farem propaganda! jejeje
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Desenvolupament d’un nou vehicle elèctric integral
Reply #19 - 24.12.2013 a les 21:43:43
 
Per demanar que no quedi ... Suposo que ha d´haver un bon projecte,uns padrins o entitat que avalin,uns sponsors,temps i diners ...
Tota una estratègia ! Com que el no ja está sobre la taula s´ha d´anar pel sí.

Jo em conformaria amb un trike,teulat amb Flex Solar Cell,unes bones bateries de Golden,Headway,Winston,Panasonic o Sony de 48 V
i 20 A amb recanvis carregats.Motor Nine Continent 8x8,controlador de 17 o 22 A de 12 mosfets.Un copilot,cotxe escombra per l´equipatge
recanvis,intendència i mostres dels productes dels patrocinadors per donar a conèixer durant els descans del recorregut.
Vins i caves del Priorat,Penedés,Empordà i altres,formatges,embotits i pernils,fruits secs,olis,i arrós de Pals o del Delta.Una bona paella de
tant en tant.La qüestió de teca agermana i fa gola,ben remullada i de postres xocolates i productes bio de firmes ecològiques.
Potser Som Energia patrocinaria la part elèctrica.

Jo em comprometo a controlar la part mecànica,elèctrica,conduir a mitges i fer paelles .  Qui s´anima ?

Crec que Volt-Tour té una Berlingo elèctrica,no sé quina autonomia podria tenir.Hi cabria la teca,beure,tenda,sacs,eines,paella i paellero ...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 3 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ