Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
BMW C Evolution Electric (Read 17534 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
BMW C Evolution Electric
21.02.2013 a les 01:56:04
 
Quan BMW va fer aquell experiment amb una Vectrix reconvertida amb sostre, rememorant al aquell  C1 que es podia conduir sense casc, devia donar força a pensar als directius que la van provar.

Per una banda, tenien un ull posat amb el èxit comercial del concepte Yamaha TMax, un pastís molt tentador que en el marc de crisi actual caldria tantejar.
Per l'altra, les directives Europees urgeixen als fabricants a desenvolupar vehicles elèctrics. Però, els vehicles elèctrics funcionen?
Aquella vectrix transformada els va donar la resposta: Si!
tornar a dalt
 

bmw-c1-e-01.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: BMW C Evolution Electric
Reply #1 - 21.02.2013 a les 02:08:32
 
Juntament al desenvolupament del c Sport i GT de 600cc s'està ultimant una versió elèctrica, ja molt evolucionada. Disposa de 8kwh de bateria, motor trifàsic integrat en basculant, i una ciclistica exquisita, al nivell de la seva germana fòssil, una pura sang BMW que davant el risc d'incorporar electrons ha apostat pel concepte més comercial i viable possible.
Les fredes xifres de les prestacions semblen molt justes, 11kw nominals i 35 kw de punta, limitada a 120 per hora, 100km reals d'autonomia, però hi ha redactors especialitzats que han pogut provar tan la elèctrica com la versió de 600cc, i ha reconegut que tenen una resposta molt semblant, fins i tot més agradable en l'elèctrica.

Des del meu punt de vista, aquesta moto es la vectrix  que  no han sabut fer evolucionar. S'espera que es posi a la venda al 2014, amb un preu previsiblement estratosfèric.
tornar a dalt
 

bmw-c-evolution-scooter-068.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: BMW C Evolution Electric
Reply #2 - 21.02.2013 a les 02:09:04
 
.
tornar a dalt
 

155370.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: BMW C Evolution Electric
Reply #3 - 21.02.2013 a les 02:09:22
 
.
tornar a dalt
 

072712-bmw-c-evolution-scooter-prototype-08.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: BMW C Evolution Electric
Reply #4 - 21.02.2013 a les 02:09:46
 
.
tornar a dalt
 

072712-bmw-c-evolution-scooter-prototype-01.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: BMW C Evolution Electric
Reply #5 - 21.02.2013 a les 02:10:29
 
.
tornar a dalt
 

bmw_c_evolution_1.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: BMW C Evolution Electric
Reply #6 - 08.07.2014 a les 09:56:54
 
Finalment, divendres la vaig provar. La vaig notar pesada, friccionada (3 discs), i amb poca protecció aerodinàmica (un extre de cúpula per la mòdica de300 euros solventa el problema), i molt especialment, escandalosament cara... i aquí s'acaben els defectes! Quina llista mes curta, no? però es així, acostumat a una moto elèctrica vella de 2007, amb moltes mancances i limitacions, la BMW s'ha mostrat fregant la perfecció.

Destaca per sobre de tot, la brutal acceleració urbana de 20 a 80 per hora, capaç d'humiliar a qualsevol tmax que es posi pel mig. A partir de 100 km/h es perd aquesta brillant acceleració, la debilitat elèctrica es fa patent enfront les 600cc esportives que circulen per l'autovia.
Nogensmenys, arriba als 120 km/h amb sorprenent facilitat.

El segon a destacar, el extraordinari refinament del programa de gestió, tan d'entregues de potencies com de frenades regeneratives. Te un selector en 4 modes per triar diverses configuracions. després de 1h de conduir-la, semblava que l'hagués portat tota la vida.

La part cicle, com era d'esperar, sense problemes: la bateria està embolcallada per una caixa de metall, que transmet una rigidesa millor que les versions fòssils de la BMW C, que afegit al baix centre de gravetat, la converteixen en una moto molt fàcil de conduir.

sobre el punt clau de l'autonomia. Conduint-la com una vectrix, un 60% de bateria dona per 85 km, surt una autonomia real de 140 km. ells anuncien una autonomia de 100 km, força ajustada i realista amb un estil de conducció destraler, plena d'acceleracions fulgurants per la ciutat.

Essencialment, és la primera moto elèctrica que puc recomanar comprar al gran públic (després de 7 anys, ja era hora!!).

Al igual que el Tesla, que sigui elèctrica es circumstancial. Es una meravella de scooter. I com en el cas del cotxe TESLA, també està reservada a les persones que els surten els diners per les orelles, o per la gent que no passa penúries econòmiques, i sap veure en conduir aquesta màquina el que és: Un canvi de paradigma.

Un punt nefast: només l'ofereixen en coloració mona de pascua. Al comprar-la nova al concessionari es pot demanar que pintin 4 plàstics clau per uns 300 euros, que la deixen molt més digne i discreta. Encara que no la volgueu/pogueu comprar, no deixeu de provar-la, val la pena!
tornar a dalt
 

1ok-probamos-bmw-c-evolution-agosto-2013.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
marc navarri
participant

desconnectat



Posts: 9

Re: BMW C Evolution Electric
Reply #7 - 16.07.2014 a les 19:47:40
 
Aquesta és la substituta lògica de la meva Vectrix, m`han fet números de financiació i em sembla acceptable, el plà select de BMW permet pagar la meitat de la moto, 7600 euros en 3 anys (ara en gasto 4500 en petroli en aquest període), o sigui que em surt a pagar de més 1000 eurons anuals. En acabada la garantia de 3 anys la torno i no he de fer front a l'últm pagament de 7500 eurus. Com ho veieu?
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: BMW C Evolution Electric
Reply #8 - 17.07.2014 a les 00:47:21
 
Hola Marc, conceptualment et quadra, econòmicament et quadra. Els ocellets canten, la vida es bonica i el món es meravellós. Ja trigues a compar-la!

Aquests 1000 euros de diferencia del primer any els treus venen la vectrix...

Només una cosa, abans que et matriculin la moto, posa el cavallet central i escolta la transmissió. Verifica que la corretja va fina, i que el disc de darrere està perfecte. Una moto de 16.000 euros no hauria de tenir defectes com els que vam veure en les demos del principi. I pensa pintar els plàstics verds... val la pena, sinó cada semafor.. es electrica? es electrica? es electrica? es electrica? km? potencia? tira? quan cubica? etc etc etc durant 3 anys... Grin Grin Grin Grin
Ja ens diràs quetal...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
marc navarri
participant

desconnectat



Posts: 9

Re: BMW C Evolution Electric
Reply #9 - 30.09.2014 a les 19:28:22
 
He retrassat la compra d la BMW, crec que la compraré però no amb el finançamant BMW que no em convenç, quan això passi us comento l'experiència. Per altra banda, mentrestant he enviat la Vetrix a JES NAR i en Jesús ja ha posat fil a l'agulla, sembla que el BMS necessita un lifting i el carregador no subministra la intensitat necessaria, però soc optimista, la bateria té valors normals. Amb tot espero poder dir que ha estat una bona idea gastar diners aquesta vella elèctrica. M'interessa l'opció de la migració a una nova generació de bateria, a veure com es concreta.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ