Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
el meu vehicle (Read 4447 times)
albertlc
participant

desconnectat



Posts: 1

el meu vehicle
08.10.2012 a les 07:46:38
 
salutacions desde mallorca! he trobat aquest fòrum de casualitat però el trob del més interessant...
sóm inquiet per defecte i entre les moltes coses que m'agraden està el desenvolupament de qualsevol trasto tecnològic.
vos deix un video del meu artefacte...


gracies pel fòrum i esper aprendre entre vosaltres.
salut!  Wink
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: el meu vehicle
Reply #1 - 11.10.2012 a les 18:34:44
 
Hola Albert i felicitats. Usar quelcom que un mateix ha construit es tot un plaer!  
En zones més urbanes probablement no seria possible conduir el trike, hi han els problemes de legalitzacions, multes, etc.... absoluta incomprensió per part de les administracions, mentre que a d'altres païssos es pot començar usant un prototipus i engegar una petita empresa de vehicles electrics a mida.
El dia que hi hagin menys prohibicions hi haurà mes ocupació.

Una suggerencia: Les rodes del davant son de bici?
Ho comento perque hi podria haver un problema al usar rodes de bicicleta en vehicles de mes de dues rodes: Donat que els vehicles de dues rodes fan les corbes "plegant", les rodes de bicicleta suporten molt poca torsió entre el pla de la roda i l'eix, i amb el temps i molt de desgast, a una corba tancada els rodaments del carret cental podrien tenir una fallada "catastròfica". Tambe es podria optar per posar rodes amb rodaments mes forts, o potser carrets de bicicleta de muntanya. Al video, però semblem prou fortes en relacio al pes del vehicle + ocupant.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: el meu vehicle
Reply #2 - 01.11.2012 a les 11:41:03
 
Hola Albert, un vehicle molt interessant!
I quin luxe poder circula rper les carreteres de mallorca elèctricament. Si mai vinc amb la vectrix a mallorca, intentare´contactar amb tu.Wink
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ