Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Problema en lectura del fòrum desde l' Ipad (Read 7989 times)
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Problema en lectura del fòrum desde l' Ipad
26.08.2011 a les 16:58:14
 
Bona tarde, nomes com a curiositat, i per si de cas ningu llegeix aquest forum desde un ipad, hi ha una mena de zoom constantment a la pagina, que nomes em pasa en aquest forum. Canvia el tamany de la pagina, de gran a petit i a l' inreves, el que fa molt incomoda la lectura.

Salutacions cordials.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problema en lectura del fòrum desde l' Ipad
Reply #1 - 01.09.2011 a les 21:22:52
 
Hola Jesus, el problema ve de les noticies que surten a la capçalera: quan la pantalla es molt petita gairebé no tenen lloc i s'expandeixen cap avall, desplaçant tota la pagina web. En patalles de 1280 no passa això. Prova de posar l'ipad en posició horitzontal, a veure si et deixa de passar. Si verifiques que és això, avisa'ns i mirare'm de trobar-hi una sol·lució.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Problema en lectura del fòrum desde l' Ipad
Reply #2 - 04.09.2011 a les 16:38:18
 
Hola Roger, no es un problema de desplaçament avall, es un problema tipus zoom in-zoom out, ja que es intermitent cada 15 segons aproximadament, tot i no ser informatic, penso que es pot deure a l'us de Safari per l' ipad, i ha algun tipus d' incompatibilitat entre aquest i el programa utilitzat pel forum ja que com tu be dius, a l' ordinador no em passa.
El problema es Independentment de la posició de l' ipad.
Veient que ets de Barcelona, si tens curiositat doncs em puc apropar un dia amb l' ipad i ho veus en primera persona.

Salutacions cordials
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problema en lectura del fòrum desde l' Ipad
Reply #3 - 16.09.2011 a les 02:38:07
 
molt curiós...
Ho remeto al webmaster, a veure que n'opina.
Si vols podem quedar per veure-ho en directe. i t'ensenyo la moto elèctrica i el punt de recàrrega que tinc a casa
Wink
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Re: Problema en lectura del fòrum desde l' Ipad
Reply #4 - 16.09.2011 a les 02:46:56
 
Ja està! (suposo)

A dalt de tot teníem un text que anava canviant. Possiblement el canvi de text segons hi hagués línies llargues o curtes que no cabien a la pantalleta de l'ipad feia correr tot plegat amunt i avall. Ara he fet simplement que el text no surti. Una altra possibilitat seria editar-lo de manera que les línies siguin més curtes. Per a saber-ho lo millor seria mirar-ho amb un ipad  ajustant les línies a la mida de la pantalla. Jo no tinc ipad, però miraré si trobo algun emulador.

Avui durant hores el fòrum no era accessible: ha caigut internet i la telefonia fixe al Pallars/Ribagorça/Aran durant hores, sembla que torna a funcionar!
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Problema en lectura del fòrum desde l' Ipad
Reply #5 - 23.09.2011 a les 12:17:30
 
Efectivament, teniu raó, ja esta sol.lucionat. Felicitar al Roger i al user pc perque no anavau errats, escric ara mateix desde l' ipad i ja no passa.

El usuaris d' ipad (que no se si en som molts al foro) us ho agraïm.

Salutacions cordials

Edito per comentar que poso el meu ipad a la vostra dispossició per mirar el tema de la longitud maxima de les ratlles a la pantalla, ja que mal.lauradament ara mateix soc a l 'atur, doncs si el webmaster es a Barcelona amb molt de gust m' apropo amb el juguetet i ho veiem.

Roger, si em faria gracia veure el teu punt de recarga, aixi com la moto, si et vingues bé un dia, m' ho fas saber, el meu correu es jecapuarrobahotmail.com i encantat de compartir experiencies i tinc un munt de preguntes per a tu sobre la Vectrix.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ