Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 
Ajuda amb baterías de plom de patinet electric (Read 27034 times)
Jesús
Guest




Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
25.07.2011 a les 04:38:25
 
Hola nois,

Tot i que fa temps que us llegeixo, com sol passar en aquests casos no m'he decidit a escriure-us fins que he de menester ajut dels vostres coneixments.

Us comento, de sempre he estat interesat en la mobilitat electrica, toti i que no s'ajusta del tot als meus desplaçaments que son interurbarns i freqüents, mes d' una vegada he estat a punt cada cop que ha sortit una vectrix de segona má de fer el pas, pero al final sempre ho he deixat correr per alló de que fa por ser pioner....

Bé, i ara que ja m' he presentat una mica us comento el meu problema:

Fa uns 10 anys vaig adquirir a un preu bastant elevat, vora els 500 euros, un patinet-scooter de la marca uip's marca de la que us agrairiz si em podeu donar dades, doncs penso que haura desaparegut, ja que no he pugut trobar la sevs web, i fa uns anys si que vaig trobarla.

Aquest patinet, es va utilitzar durant quatre mesos per anar s treballar, amb uns resultats magnifics, despres vaig canviar de feins s fors de Barcelona, i va caure a l' oblit a sota d'un llit dursnt tots aquests anys.

El tema es que ara m' agradaria recuperar-lo com s obsequi per el meu germa, que es en una situació semblant a la meva de fa 10 anys, treballa a 3 km. De casa, va en bicing, pero perd molt de temps, entre que va s recollir i deixar ls bici, cuatre cops al dia.

Les bateries evidentment estan mortes, porta dos de 12 volts de plom, i el motor funciona a 24 volts, desconec quina potencia te, i la meva pregunta es, sense gastar gaire, que hi puc posar, dos com les que porta? Si es aixi quina es la major autonomia que puc conseguir, descartat liti perque suposso que hi hauria de posar bms, canvi de carregador, etc.,., quin el vostre consell en quan a les bateries que hi hauria de montar i on puc aconseguir les bateries el mes barates posible, pero amb un minim de qualitat.

Salutacions cordials i gracies avançades per les vostres respostes.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Jan del Crous
Guest




Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #1 - 26.07.2011 a les 20:15:27
 
Hola
Prova a Experts en Bateries de Figueres.Han enviat un post a aquest
Forum.Tenen tota mena de bateries de plom.Pots consultar la seva Web. Molta sort en l' intent.

Salutacions        Jan

tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #2 - 27.07.2011 a les 00:13:50
 
Hola, soc el iniciador del post, pero ja m'he registrat. Gracies Jan pel teu consell, les bateries, crec que a cualsevol botiga d' electronica les puc trobar, el dubte es si hi ha una marca amb mes bon resultat que altra, i quina es la maxima capacitat que  puc montar, ja que en 10 anys em penso que haura millorat enormement la capacitat de les bsteries, fin y tot les de plom.

Tot i aixo fare una ullada a la web que em recomanes.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #3 - 23.08.2011 a les 10:11:49
 
L'aleix es molt expert amb bateries de plom. Se que es poden recuperar parcialment, i si mes no, diria que et pot aconsellar on es poden comprar de noves...
Li remeto el post, la setmana que ve torna de vacances.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #4 - 26.08.2011 a les 16:23:33
 
Moltes gracies Roger, el model de bateria que porta ara fa 10 anys que no es fa res (cap carrega). De fet encara no he cambiat les bateries, perque no trobo el carregador del patinet.  Concretament son dues
6-DHM-7,  i aqui em sorgeix un altre dubte: El controlador que porta posa ben clar que regula 24 volts, pero el 6 devant de la bateria em fa pensar que son de 6 volts, i 7 amperis, si es aixi, les podria canviar totes dues per una o dues de 12,Amb mes capacitat, el motor no te cap enganxina ni placa que em pugui fer saber el maxim voltatge admés.

Pero la meva sospita es que d' aquest fabricant hi havia mes d' un model, i el meu era dels mes economics, tot i aixi, va costar vora 500 euros, i penso que potser per abaratir costos i difrenciar els models,  (el superior tenia mes potencia i autonomia), vient que el controlador regula fins 24 volts, i te sortida per llum del darrera (que el meu model no porta), seria possible que tots els components fossin iguals, i simplement la diferencia s' aconseguis regulant amb el tipus de bateria el voltatge subministrat al motor . No se si teniu experiencia en aixo, o us hi heu trobat alguna vegada. Moltes gracies pel vostre ajut. I disculpeu la meva ortografia, doncs tot i que soc català, no escric gaire bé la nostra estimada llengua.

Salut.

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #5 - 01.09.2011 a les 21:28:35
 
Això és interessant.. potser el sistema estava preparat per suportar tant 12v com 24v. Aleshores podries posar dues bateries de 7 ampers i 12v enlloc de les de 6v i 7 ampers, i millorar les prestacions i autonomia, alhora que reduiries l'escalfament de motor control etc. Quan més alt es el voltatge, menys s'ecalfa tot, perque passen menys ampers per donar la mateixa quantitat d'energia. Ens podries passar fotos del patinet i les bateries?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #6 - 08.09.2011 a les 09:17:16
 
Hola nois, us envio les fotos, a veure si entre tots en traiem l´entrellat.

No puc ( o no en se) posar mes d´una foto
tornar a dalt
 

img_2075.jpg
veure perfil   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #7 - 08.09.2011 a les 09:18:17
 
.
tornar a dalt
 

img_2073.jpg
veure perfil   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #8 - 08.09.2011 a les 09:19:32
 
.
tornar a dalt
 

img_2071.jpg
veure perfil   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #9 - 08.09.2011 a les 09:20:52
 
.
tornar a dalt
 

img_2072.jpg
veure perfil   IP Logged
Jesús C.
participant

desconnectat



Posts: 10

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #10 - 08.09.2011 a les 09:22:18
 
.
tornar a dalt
 

img_2074.jpg
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Ajuda amb baterías de plom de patinet electric
Reply #11 - 08.09.2011 a les 11:39:57
 
Hola :
Potser convindria tornar a fer les fotografies ,costa veure els detalls.Millor si pots fer-les a fora amb llum de dia i que no hi toqui el
sol.El flaix fa reflexes.Si pots enganyar la càmera de manera que no foqui el cablejat vermell i es pugui llegir el que hi ha sota, i
apartar les connexions, hi hauria més informació.He pogut mig llegir 24 V...
També convindria una imatge del giny i altres detalls de l´interior de la carcassa.
Em sembla que en el fons és bastant senzill i que t´en sortiràs.No hi entenc gaire però.Et vaig enviar un correu-E i he fet unes proves amb un patinet que llençaven i m´en he sortit.
Ja diràs noves.                                Jan del Crous
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ