Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Bat. de Liti de doble capacitat al mateix volum (Read 4921 times)
victor_b





Bat. de Liti de doble capacitat al mateix volum
09.04.2011 a les 07:08:27
 
Sembla molt interesant aquest enllaç. Feu una ullada. Sembla que poden ficar al mateix puesto el doble de capacitat.

http://www.technologyreview.es/read_article.aspx?id=36873
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Bat. de Liti de doble capacitat al mateix volum
Reply #1 - 04.05.2011 a les 23:15:02
 
fins que no ho pugi compar no m'ho creuré....

Quote:
Una empresa californiana anomenada Envia Systems està desenvolupant una bateria que promet emmagatzemar el doble d'energia que les bateries de ions de liti-les que s'utilitzen en els cotxes elèctrics híbrids.

Envia afirma que els seus bateries podrien reduir el cost dels vehicles elèctrics mitjançant la reducció de la quantitat de metalls costosos i la disminució del nombre de cèl lules necessàries per emmagatzemar una determinada quantitat d'energia en la bateria d'un vehicle. En les bateries actuals, hi ha un desequilibri entre els dos elèctrodes: els ànodes estan preparats per acceptar molta més càrrega de la que els càtodes són capaços de subministrar. Les bateries de Envia utilitzen un càtode ric en manganès, el que els permet subministrar una major càrrega ..

La recepta de Envia implica l'ús de càtodes de gran capacitat rics en magnesi amb una estructura composta per capes dins de capes (fabricat amb dos components en capes diferents) basat en la tecnologia llicenciada per Argonne National Laboratory.

El càtode de Envia utilitza materials relativament barats. Tot i que el "cost està en el mateix camp que actualment fan servir els fabricants de telèfons", indica Lauckner, el material podria proporcionar una millora d'un terç de la densitat d'energia a nivell cel lular en comparació amb el que hi ha disponible al mercat actual. Aquesta xifra es basa en dades d'un prototip que Envia ha dissenyat per a una aplicació específica d'un vehicle de GM.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Bat. de Liti de doble capacitat al mateix volum
Reply #2 - 04.05.2011 a les 23:16:31
 
N'he vist molts d'aquests anuncis que prometen millores espectaculars, però passen els anys, i continuem amb les mateixes bateries LIFEPO... fins que no ho pugi compar no m'ho creuré....

Quote:
Una empresa californiana anomenada Envia Systems està desenvolupant una bateria que promet emmagatzemar el doble d'energia que les bateries de ions de liti-les que s'utilitzen en els cotxes elèctrics híbrids.

Envia afirma que els seus bateries podrien reduir el cost dels vehicles elèctrics mitjançant la reducció de la quantitat de metalls costosos i la disminució del nombre de cèl lules necessàries per emmagatzemar una determinada quantitat d'energia en la bateria d'un vehicle. En les bateries actuals, hi ha un desequilibri entre els dos elèctrodes: els ànodes estan preparats per acceptar molta més càrrega de la que els càtodes són capaços de subministrar. Les bateries de Envia utilitzen un càtode ric en manganès, el que els permet subministrar una major càrrega ..

La recepta de Envia implica l'ús de càtodes de gran capacitat rics en magnesi amb una estructura composta per capes dins de capes (fabricat amb dos components en capes diferents) basat en la tecnologia llicenciada per Argonne National Laboratory.

El càtode de Envia utilitza materials relativament barats. Tot i que el "cost està en el mateix camp que actualment fan servir els fabricants de telèfons", indica Lauckner, el material podria proporcionar una millora d'un terç de la densitat d'energia a nivell cel lular en comparació amb el que hi ha disponible al mercat actual. Aquesta xifra es basa en dades d'un prototip que Envia ha dissenyat per a una aplicació específica d'un vehicle de GM.
[/quote]
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ