Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Punt de Recàrrega a Servei Estació (Barcelona) (Read 8906 times)
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Punt de Recàrrega a Servei Estació (Barcelona)
25.02.2011 a les 17:31:06
 
Bona tarda,
Ja fa temps que necessitava comprar uns perfils d'Alumini per la fotovoltaica autònoma que estic construint i avui he decidit anar a Servei Estació a comprar el material. He anat amb la Kangoo Electrique i he pogut endollar perfectament al parking de Servei Estació. He pogut parlar amb Pepe Badenas (el responsable de manteniment de Servei Estació) i m'ha comentat que aproximadament des de que van posar el punt de recarrega (any 2009) els hi han vingut aproximadament uns 10 a 12 vehicles.

Hem parlat també de que mirara de parlar amb Servei Estació Girona perque s'animin a posar un punt de recarrega.

Us adjunto una foto de la Kangoo endollat al Servei Estació.
tornar a dalt
 

25022011.jpg
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Punt de Recàrrega a Servei Estació (Barcelona)
Reply #1 - 28.02.2011 a les 07:40:13
 
Molt bé patrick!
Amb ttants punts de recàrrega, cada vegada es fa més fàcil desplaçar-se en vehicle elèctric. I ara el dièssel no està precisament barat (1,28 l'he vist aquest cap de setmana!)
M'agradaria fer-te una pregunta.. ara a la vostra familia teniu dos cotxes, un elècric i un fòssil, oi? quin dels dos feu servir més? que li faltaria al electric per a poder fer-lo servir com a únic vehicle de casa?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Re: Punt de Recàrrega a Servei Estació (Barcelona)
Reply #2 - 28.02.2011 a les 10:51:27
 
De moment estem amb un ús del 40% elèctric i 60% de diesel. De fet durant els últims mesos, l´ús de la Kangoo Electrica ha agumentat, gràcies a la existència de punts de recarrega que començen a ser "utils".
De totes formes, com ja saps, tot costa. Aixi que, malgrat que un usuari sap que hi han punts de recarrega en la xarxa ev-friendly, fins que NO ELS PROVES de forma REAL, no t'has guanyat la CONFIANÇA en aquell o aquell altre punt de recarrega. Aquest proces de confiança encara s'ha d'establir per molts usuaris actuals de vehicles elèctrics. Però, si, cada vegada és mes facil "moure't" amb versio elèctrica.
Patrick Smiley
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: Punt de Recàrrega a Servei Estació (Barcelona)
Reply #3 - 28.02.2011 a les 11:58:04
 
Hola Patrick,

molt bé ! T'estat pasant el que hem va pasar a mi desprès d'un any d'utilitzacio dels meus electromovils al juny 2010 van posar dos punts de recarrega estrategics per a mi a mes de l'habitual i unic a prop de casa meva on havia estant recarregan durant 1 any (desdel juny 2009 al juny 2010) i la utilitzacio va pasar a gairébé el 70 per cent en electric la resta en autobus o tren de rodalies aqui a la régio de Paris ! Smiley

Bona sort amb els punts de recarrega !

David.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Punt de Recàrrega a Servei Estació (Barcelona)
Reply #4 - 28.02.2011 a les 17:44:36
 
Quote:
fins que NO ELS PROVES de forma REAL, no t'has guanyat la CONFIANÇA en aquell o aquell altre punt de recarrega. Aquest proces de confiança encara s'ha d'establir per molts usuaris actuals de vehicles elèctrics. Però, si, cada vegada és mes facil "moure't" amb versio elèctrica.

Això em fa pensar que si poguéssim votar i posar comentaris als punts ev friendly... la web seria molt  més útil!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ