Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum (Read 12799 times)
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
01.02.2011 a les 20:54:15
 
Hola companys !

Tot just he llegit aquesta noticia al diari Avui, i he decidit de postejar-la.

http://www.avui.cat/noticia/article/2-societat/15-ciencia/364106-tothom-podra-co...

Crec que hauriem de dir a la gent de Som Energia que ens avisin quant comencin a operar, es molt probable que entre la comunitat relacionada amb mobilitat electrica, hi hagi un grapat de persones interessades en aquesta iniciativa.  Wink
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #1 - 01.10.2011 a les 19:31:14
 
Sembla que ben aviat, gracies a la cooperativa SOM ENERGIA, podrem carregar els vehicles electrics cada dia amb energia renovable. Acaben de obtenir el permis de comercialització.

http://www.vilaweb.cat/noticia/3933433/20111001/energia-verda-llars-catalanes.ht...

Lloc Web de SOM ENERGIA: http://www.somenergia.cat/

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #2 - 28.10.2011 a les 08:26:56
 
molt interessant. Hi ha un comparador online d'ofertes d'energia.
http://www.comparador.cne.es/comparador/index.cfm?js=1&e=N
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Oriol Junyent
Guest




Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #3 - 07.01.2012 a les 19:48:08
 
Jo ja he pagat el primer rebut!
Una meravella, animo a tothom a passar-hi. A igual o inferior preu... RENOVABLES sens dubte!

Oriol J.B.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #4 - 07.01.2012 a les 20:33:40
 
Quote:
Jo ja he pagat el primer rebut!
Una meravella, animo a tothom a passar-hi. A igual o inferior preu... RENOVABLES sens dubte!

Oriol J.B.


Vaig veure un reportatge a TV3 sobre SOM ENERGIA. El cas es que actualment en aquest pais sembla que estem una mica aturadets... ha calgut que un holandès hagi vingut a viure aquí per a que posi en marxa aquesta iniciativa, que sembla que es força normal al nord d'Europa.
(bé, tambe va caldre que un suis vingues a viure aqui, per a engegat un club esportiu que després s'ha fet molt famós...)
He donat un cop d'ull a la seva pagina i pinta molt be!
M'encanta el concepte de començar comercialitzant, i anar afegint-hi capacitat de generació, amb l'objectiu de acabar produïnt la totalitat del consum.
Aixo vol dir: inversió, llocs de treball, millora de la balança comercial. justament el que mes falta ens fa ara mateix!

A més, el concepte de cooperativa industrial sempre l'he considerat una forma mes evolucionada de societat, nomes cal coneixer la vall de Mondragón per veure-ho.

Si pots Oriol, dona'ns més detalls del procés de canvi de proveidor.
Es un tema que m'interessa molt.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #5 - 11.01.2012 a les 02:59:36
 
A mi tb m'interessa, i crec que a més gent. Pots publicar els detalls per aquí?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger
participant

desconnectat



Posts: 15

Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #6 - 07.02.2012 a les 13:17:31
 
Hola, jo també en sóc soci, però encara no he tingut el plaer de pagar el primer rebut, coses dels proveïdors...

El canvi és fàcil.

Primer cal fer-se soci de som energia , a la web hi tenim un formulari. Cal abonar 100 € per això, en concepte d'alta, i quan marxis (si marxes), te'ls tornem.

Un cop donat d'alta,  a la web mateixa hi ha un formulari per demanar el canvi de proveïdor. S'hi ha de posar certes dades "tècniques" que pots trovar a la mateixa factura elèctrica, i en un temps prudencial som energia et contesta dient  que ja està tot fet, i per rebre la primera factura cal esperar a una lectura real del teu comptador.

Ja està, és així de senzill... El que fa els lectures és el mateix de sempre, i la xarxa la gestiona el mateix de sempre, som energia "només" es compromet a volcar a la xarxa elèctrica tanta energia verda com consumim els seus socis, ja sigui comprant-la (actualment) com generant-la (en un futur). Ara mateix ja està en fase de construcció una planta d'energia solar sobre una nau industrial, i participa en diversos consursos a municipis catalans per poder instal·lar més plantes a sostres públics.

Actualment som 1900 socis, i pujant cada dia.
Aquí teniu la web www.somenergia.coop

El preu de l'energia és similar al TUR, però per assemblea varem decidir posar el KW una mica més car, i el mínim més barat, per fomentar reduïr el consum elèctric (més car vol dir centéssimes de cèntim, no us espateu).

Roger
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Oriol Junyent
Guest




Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #7 - 10.03.2012 a les 18:59:40
 
Jo ja n'he pagat dos rebuts i em surt més barato que amb Endesa!! (un euret meś barato...)
Fantàstic!!! estic encantat!
Oriol Junyent
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Valentin Navarro
Guest




Re: Som Energia   Cooperativa de produccio i de consum
Reply #8 - 16.04.2012 a les 17:24:02
 
¡ Hola !

Yo también me he hecho de "som energia" y estoy muy satisfecho. Una fórmula matemática:
comercializadora de energía verde + coche eléctrico = transporte 100 % verde !!! (o casi).

Si no te toca más remedio que utilizar el transporte privado esta es la fórmula a utilizar.

Salut i energia !!!

Valentín Navarro Grin
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ