Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
mecànica: hub motor de 30 kw! (Read 11648 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
mecànica: hub motor de 30 kw!
16.04.2009 a les 01:23:32
 
En santiago meier ens ha avisat d'una empresa que comercialitzaun motor elèctric per anar dins la roda, amb de 30 kw (10 kw continus). Fins a la data, és el més potent dels motors integrats, i  és una interessant opció per a fer conversions, doncs t'estalvies tota la part de dissenyar la trasmissió i la de  mal de caps que dona encabir el motor dins del xassís... El preu ronda sobre uns 1200 dolars...

http://www.doingitall.net/EnerTrac/product.php
sembla que està dissneyat per circular a 100km/h
tornar a dalt
6.jpg  
 

6.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #1 - 16.04.2009 a les 07:11:35
 
Molt interesant, estava pensant posar dos o quatre motors a les rodes d'un cotxe seria possible?.....
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #2 - 16.04.2009 a les 12:28:36
 
Un motor per cada roda? Es perfectament possible i raonable, el que s'esta cercant cada cop més són motors que vagin dins la roda sense engranatges... màxima eficiència, mínim desgast.
Hi ha molts prototips, com el mitsubishi lancer miev o el Eelica.
Del lancer miev en vaig parlar aquí;

http://www.meteopallars.com/solar/YaBB.pl?num=1222881166/all

Del Eliica hi ha un video al youtube que explica els problemes que va trobarse per aconseguir un motor que tigues prou parell per moure el cotxe sense engranatges, i a la vegada que pogues assolir els 400 km/h sense canviar de "marxa"...

Mira't aquest vídeo, segur que el trobaràs interessant.

part1 del vídeo de la construcció del eliica:
http://www.youtube.com/watch?v=5SH9TgBOCHM
part2: http://www.youtube.com/watch?v=1xztzY2sYe0
part3: http://www.youtube.com/watch?v=OsPyizj9heA
part4: http://www.youtube.com/watch?v=l0n-_FyFCiQ
part5: http://www.youtube.com/watch?v=1WuQU-ZHdX0

Se'ls paraven els motors i no sabien perquè... Clarament, encara no està desenvolupada la tecnologia per al mercat...

Així doncs, no hi ha cap motor disponible que respongui al que necessites. Si volguessis fer servir aquest motor de moto, hauries de respectar el esquema de treball estructural, aferrant-lo per les dues bandes... seria com unir dos xasis de moto, i al mig dels xassis, els seients... Si vols fer el invent, pot ser mot interessant... també funcionaria bé com un tricicle del estil del Silence, amb la roda impulsora darrera. El motor, em sembla que és descombretes, per tant amb un sol control podries governar els 4 motors simultàniament.
tornar a dalt
 

eliica-01.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #3 - 16.04.2009 a les 12:29:22
 
cada una de les 8 rodes del eliiica porta un motor!
tornar a dalt
 

eliica-02.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #4 - 16.04.2009 a les 22:04:11
 
Gràcies per la informació contunuarem buscant, i a veure si hi ha akgum inventor en pugui fer per poder possar-los amb un cotxe "normal" i així biudem el tapó per possar-hi bateries,
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #5 - 20.04.2009 a les 09:53:52
 
Hola!
et proposo una cosa: enlloc de pensar en motors integrats a la roda que no se sap quan arribaran, ara per ara seria més facil platejar-se el que fa tothom en les conversions: posar el motor central...
M'han passat els links d'una pàgina web sobre una conversió i homologació d'un Dyane 6:

Conversió Dyane 6:
http://www.bientotelectrique.com/bientotelectrique.php?l=3&c=73&t=avancement+du+...

Homologació en França:
http://www.bientotelectrique.com/bientotelectrique.php?l=3&c=44&p=59&t=Z.+L%5C%2...

La fotografia d'abaix es veu forat deixat pel antic motor de pistons.
tornar a dalt
 

p9070007_500px.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #6 - 20.04.2009 a les 09:55:12
 
i en aquesta ja surt el motor acoplat... No és el més eficient, però per fer provatures serveix!
tornar a dalt
 

pc200012_500px.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #7 - 21.04.2009 a les 07:10:55
 

Si això ja ho havia pensat amb una cosa semblat quan vaig veure aquesta web

http://autolibre.redtienda.net/index.php?PHPSESSID=6877fa806cdefdbc0bb3566facd18...

on posen un exemple, ara si vols mes informació a passar per caixa però penso que aquest curs no ens pot ser massa útil per aquí.

de fet jo tinc un P206 que te 7anys i 225000Km que en un futur no massa llunyà m’agradaria fer el canvi penso que es un cotxe que pot anar be ja que te una bona aerodinàmica i un pes no massa alt i pot ser útil.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Txema
participant

desconnectat



Posts: 12

Re: mecànica: hub motor de 30 kw!
Reply #8 - 21.04.2009 a les 11:16:52
 
Hola,

Sin duda poner un motor en cada rueda parece que sería lo mas eficiente, por rendimiento y por consumo.
Supongo que habría que incorporar un sistema de control de velocidad para los motores que fuera capaz de entregar a cada uno la energía necesaria en cada una de las diferentes condiciones, por ejemplo cuando el vehículo está girando las ruedas exteriores deben tener mayor velocidad que las interiores.

La solución que apunta Roger de un solo motor conectado a la caja de cambios, parece la opción mas accesible ahora mismo, por precio y porque en el mercado encuentras todo tipo de material para hacerlo funcionar, ya sea un motor de continua o de alterna.

Como siempre el problema es traer este material a España desde EEUU ó Inglaterra, cuesta un dineral y no solo eso, el dineral y papeleo que cuesta "legalizar" un vehículo convertido a electrico.

En esta web hay bastante material relacionado con el tema y si no me equivoco están en Inglaterra.
http://www.everything-ev.com/


Un saludo...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ