benvingut, convidat. sisplau entra o registrar't
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrarregistra't  
 
pàgines: 1 2 3 4 
Ever-monaco 2009 (Read 19913 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Ever-monaco 2009
Reply #30 - 13.04.2009 a les 11:55:29
 
també hi havia un sunracer, al qual vam convidar al european rally solar Phebus 2009 que organitzem.
tornar a dalt
 

IMGP2093.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Ever-monaco 2009
Reply #31 - 13.04.2009 a les 11:58:30
 
Aquest volant delata l'antiguitat del vehicle: El sunracer despertaferro va ser el primer a incorporar un manillar de moto, i ara ja tots funcionen així (és més pràctic). Els volants circulars resultaven sumament incòmodes de trastejar en una cabina tan apretada...
tornar a dalt
 

IMGP2135.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Ever-monaco 2009
Reply #32 - 13.04.2009 a les 12:04:45
 
Una altre detall sobre l'antiguitat del vehicle és l'absència de fibra de carboni... Aquest material  té un perill, i es que en contacte amb l'aigua es torna conductor de la electricitat... el Despertaferro va muntar les plaques solars directament sobre la fibra de carboni, i al primer aiguat tot es va curtcircuitar....  Gràcies a la perseverança del equip català, aconseguiren assecar i resoldar les cel·les a temps per continuar la solar race australiana! Tot i aixì, es un material molt interessant per als sunracers!
tornar a dalt
 

IMGP2097.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: Ever-monaco 2009
Reply #33 - 13.04.2009 a les 23:13:01
 
Impressionant el reportatge Gràcies Roger i felicitats a L'Alex i en Patrick pel que vau poder gaudir.

Pel que fa les bateries impressionat Nissan ja parlà de 140w/kg.

La bateria del bluecar de Pininfarina i Bolloré segons la seva web es de 100w/kg, si s’arribés a 200w/kg pràcticament  amb la diferencia de pes d’un motor diesel de 90 CV mes el pes del dipòsit ple de gasoil amb la d'un motor elèctric de prestacions similars,  amb aquesta diferencia de pes per la bateria( i axí tenir el mateix pes del vehicle) ja donaria per fer uns 300 a 350 km tranquil•lament suposant uns consums  del Tesla.

Pere
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 3 4 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ