benvingut, convidat. sisplau entra o registrar't
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrarregistra't  
 
pàgines: 1 2 
Mecànica: Conversió moto electrocat (Read 13172 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #10 - 30.11.2008 a les 16:00:11
 
Les bateries carregant...
tornar a dalt
 

2-2-1226713254_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #11 - 30.11.2008 a les 16:14:08
 
detall del display del carregador
tornar a dalt
 

2-3-1226713270_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #12 - 30.11.2008 a les 16:15:27
 
el motor serà un etek-R fabricat per Briggs and Straton.
tornar a dalt
 

3-1226607900_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #13 - 30.11.2008 a les 16:16:18
 
Mesurant si caben les bateries.
tornar a dalt
 

4-1226607876_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #14 - 30.11.2008 a les 16:18:02
 
grirar les bateries thundersky grogues no és molt recomanable... les electrolits queden descoberts i s'oxiden, la vida útil de la bateria s'acurta!
tornar a dalt
 

4-21226608129_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #15 - 30.11.2008 a les 16:19:25
 
Amb totes les bateries
tornar a dalt
 

5-1226606909_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #16 - 30.11.2008 a les 16:20:18
 
S'ha de cuidar que la cadena no toqui el basculant en ordre de marxa!
El pinyò que han posat és excessivament gran! El motor s'escalfarà molt gastarà molt més el que toca!
tornar a dalt
 

7-1226607039_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #17 - 30.11.2008 a les 17:01:08
 
Aquest llustris tan mono és el que dona nom a la moto. Està inspeccionant la feina amb molt de interés!
tornar a dalt
 

8-1226607324_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #18 - 30.11.2008 a les 18:06:16
 
El Etek R inicial de Briggs estava pensat per funcionar a 48v. Si es fan els números, es pot veure que la moto munta 21 cel·les de 3,2v, resultant en 67,2v, uns 78v quan està carregada a tope. El motor, amb una marxa tan llarga i un voltatge tant alt, l'única cosa que podia fer era fondre's... Aquí tenim una imatge amb el pare de Eva intentant arreglar-lo. malauradament la reparació no va servir, doncs quan una cosa està mal pensada no hi ha pedaç possible: el motor es va tornar a fondre.

tornar a dalt
 

9-1226688317_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #19 - 30.11.2008 a les 18:11:24
 
La solució va ser apostar per un Etek RT de la serie nova. Dissenyat per a 75v, és més robust i aguanta millor tensions altes....
un cop acabada la moto, el següent pas, el més interessant, va ser legalitzar-la!
A la imatge, el etek RT es diferencia del R per ser més ample
tornar a dalt
 

1226689725_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ