Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 
Novetat: tesla Sedan S (Read 18495 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Novetat: tesla Sedan S
06.11.2008 a les 18:29:00
 
Sembla que el superesportiu elèctric tindrà un germanet petit!
mantindria una autonomia semblant (350-400 km), amb unes prestacions lleugerament inferiors (0-a 100 en 6 segons. El preu s'estima en uns gens despreciables 60.000 dolars...
tornar a dalt
 

tesla_S.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #1 - 06.11.2008 a les 18:29:35
 
I aquí una recreació infografica que ha fet algú... Bona imaginació,  no està gens malament!
tornar a dalt
 

tesla-motors-model-s-electric-car-sedan-01.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #2 - 28.03.2009 a les 18:36:24
 
El petroli s'acaba, ja no és cap secret per  ningú, i els fabricants es posen les piles per afer la transició cap els vehicles elèctrics. La tecnologia present permet viatjar 400-600 km sense repostar, desbancant un dels collars més feixucs que apresava a aquesta tecnologia: la autonomia de les bateries...

Aquesta és la tercera vegada que el cotxe elèctric reneix de les cendres i aquest cop sembla que serà la definitiva! En Qualsevol dels últims salons del automobil estàn caient una autentica pluja de novetats elèctriques, que fa inviable presentar-les totes.

Aquest Tesla S mereix especial atenció!
El sedan del la marca insignia dels vehicles elèctrics, s'anuncia amb un preu de venta de 50.000 dolars. Caldrà veure quines prestacions tindrà... Però és un cotxe dissenyat per a que qualsevol persona acostumada a la benzina l'accepti sense masses problemes...
tornar a dalt
 

teslamodelslive_13.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #3 - 28.03.2009 a les 18:45:49
 
El morro resembla a una esfera elíptica, cercant la maxima aerodinàmica...
La caiguda corvada del sostre posterior és semblant al prius, denota també una bona aerodinàmica. Les llantes amb esl radis amb forma d'ala d'avió defleccionen el aire molt correctament. A la part posterior hi ha un deflector que sembla indicar que els baixos del cotxe estarà carenat. En general, crec que el treball aerodinàmic és força correcte.

Detalls com tapar les rodes amb carrosseria encara està fora de l'ordre estètic, però si a la formula 1 ja tapen les llantes de rodes amb fibra de carboni, no crec que triguin massa els fabricants generalistes a fer-ho....
tornar a dalt
 

teslamodelslive_12.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #4 - 28.03.2009 a les 18:50:40
 
La foto inferior és la que més es veuen els baixos. Sembla que no estan carenats, però es veu clarament que la part davantera està més enfonsada que la de darrera. Amb això es pot aconseguir que les friccions dels sotes siguin menors.... El Wv Polo bluemotion també està regulat així, cercant el mateix propòsit d'eficiència aerodinpamica...
tornar a dalt
 

teslamodelslive_03.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #5 - 29.03.2009 a les 18:02:04
 
Ja s'han publicat les prestacions previstes per al cotxe:

De 0 a 100 km/h en 5.6 segons, i hi haurà una versió esportiva que farà els 100km/h en menys de 5 segons...

Tindra una bateria refrigerada per aigua montada en el terra del cotxe, que disposarà de 3 capacitats per escollir, de 500 km, 380 km, 270 km  d'autonomia, que es carregaran en 4 hores a 220v, ó amb una càrrega ràpida sobre tensió  trifàsica en només 45 minuts. El ancorantge de la bateria permeterà canviar-la en només 4 minuts... un moment! això vol dir que es podrà robar fàcilment en 2 minuts??

La carrosseria permet 5+2 places, dos maleters (davant i darrera, i si s'abaten els seients, es podrà posar un mountainbike sencera sense treure les rodes... Aquest cotxe no és gens petit, ans el contrari!
Tot això per 50.000 dolars? serà veritat al final?

 

tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #6 - 01.04.2009 a les 17:04:51
 
Roger Layola wrote on 06.11.2008 a les 18:29:00:
Sembla que el superesportiu elèctric tindrà un germanet petit!
mantindria una autonomia semblant (350-400 km), amb unes prestacions lleugerament inferiors (0-a 100 en 6 segons. El preu s'estima en uns gens despreciables 60.000 dolars...


Home Roll Eyes Germanet petit no seria la cosa  Smiley  Ja que segons dades que he pogut veure buscant amb les diferent web  pel que sembla te una mida de quasi 5 metres (4,95 metres per ser exactes) per tant un cotxe gros, espero que tingui una bona sortida comercial i així "animar" al altres a fer cotxes eléctrics, en fi senbla que això s'anima.

PS

Soc nou al forum em dic Pere i m'interesa molt aquest tema.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #7 - 06.04.2009 a les 17:25:33
 
Hola pere! benvingut al foro.. Jo crec que és el germanet petit... de preu!! Grin
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #8 - 07.04.2009 a les 18:47:44
 
Roger Layola wrote on 06.04.2009 a les 17:25:33:
Hola pere! benvingut al foro.. Jo crec que és el germanet petit... de preu!! Grin

Amb això si que tens tota la raó a veure si fan un altre germanet mes petit Wink
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #9 - 29.03.2010 a les 01:53:33
 
És molt optimista pensar que un cotxe amb aquest atractiu, aquest rendiment, tecnologia que rebossa pertot arreu pugui assolir-se amb un preu de venda tan baix com 50.000 dòlars ( sobre 49.000 dòlars s'anuncia a la seva web ).

Ja es poden fer reserves per 4.000 eur a la seva web de teslamotors.com; jo, de moment, els he enviat un e-mail preguntant-los sobre la seva sortida al mercat espanyol, ja que només mencionen el mercat americà i europeu en general, com ara si disposaran de concessionaris i demés pel tema de les revisions, repostos, garantía etc. Segons em sembla recordar disposen d'un "concesionari" a Madrid, i no sé si a Barcelona també.

Espero que em concretin una mica més d'informació i, tan bon punt la tingui us la comunicaré.

El mateix vaig fer enviant un correu a Bergé Automoción, preguntant sobre el BYD E6, i la seva resposta va ser bàsicament nul·la, i amb això em refereixo a que no em van facilitar cap tipus d'informació, ni sobre la data final de llançament del cotxe, preu, etc... res de res.

¡Salutacions!

Iván
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #10 - 30.03.2010 a les 17:50:17
 
Bé, com vaig dir a l'anterior post, he rebut resposta per e-mail i de nou em trobo amb que no em faciliten els detalls que volia saber.

Em comenten el que ja se sap per la seva web:
  • Que els primers 1000 models seran de la sèrie limitada Tesla Model S Signature Series, fets a mà amb un interior i característiques especials respecte de la versió "normal", com ara colors especials, etc.
  • Que per reservar la versió Signature Series s'ha de lliurar una paga i senyal de 30.000 Eur; per la versió estàndard, 4.000 Eur. Ambdues es poden cancel·lar fins a 3 mesos abans de la fabricació del cotxe amb un recàrrec de l'1%.
  • Em faciliten les dades per fer l'ingrés al compte i els papers per retornar firmats.


Total, que no em comenten res absolutament sobre el seu suport a Espanya, Madrid o més concretamen a Barcelona.

Em trobo una mica decepcionat per la resposta d'aquesta gent, que sembla que es pren les coses més seriosament que la resta.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #11 - 01.04.2010 a les 09:49:09
 
El "problema" d'aquesta gent es que al USA es normal que si no estas en la zona de vendes et desplacis, i això de fer 1000Km es una cosa normal per anar a comprar.

Suposo que quant entrin en producció ja faran mes botiges.

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Novetat: tesla Sedan S
Reply #12 - 09.04.2010 a les 19:19:24
 
He rebut una resposta nova per e-mail on em diuen que Espanya tindrà llocs de suport per al cotxe abans del llançament:

Thank you for your message. Regarding support in Spain, you will be pleased to hear that we will be opening a Tesla Store in Spain for sales and service before the launch of Model S. At this point, I am taking all reservations in Europe and will pass them to the relevant Stores upon launch. Exact location of the Spanish Store is to be confirmed, but we will keep you informed.

Sense més detalls, però almenys alguna cosa m'han contestat.

Salut.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ