benvingut, convidat. sisplau entra o registrar't
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrarregistra't  
 
pàgines: 1 2 3 4 5
Modificacions a la Vectrix n.249! (Read 30398 times)
Roger_Layola





Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #10 - 29.08.2008 a les 01:46:30
 
Aquí numerant els planetaris i reordenant-los per reduir el soroll... Un bravo per mr mick!
Les caixes noves tenen un disseny different, que fa menys soroll, per tant en principi a les noves unitats no fara falta fer aquesta feinada...
tornar a dalt
 

planetaris_3.jpg
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #11 - 29.08.2008 a les 01:55:31
 
El mr mick Ens adjunta unes recomanacions molt interessants de cara al manteniment de la bateria de la vectrix.

http://visforvoltage.org/forum/3747-vectux-part-3-vectrix-retampi#comment-21474
Quote:
"Frequent deep cycling wears them out quicker.

Best charge level for storage is 40%.
10% self discharge on day 1.
Higher temperature reduces life expectancy drastically (up to 30-40%!!!!)
The battery heats up during the later stage of the charging cycle and during discharging.
Hot batteries do not accept charging well.
A deep discharge (to about 80% DoD) is recommended each three months.

The way I have been charging the Vectux so far was wrong:
The battery temperature of my Vectux has been over 30°C just about every time it was charged. I have usually charged it right after driving it home, after hard uphill work, with a warm to hot battery each time, often around 40°C. At the end of charging the battery would usually still be around 30°C warm. This will increase the self-discharge rate.

Ideally, the scooter should be driven until the battery is around 1/2 empty or fuller, then left standing to let the batteries cool down, then charge when the batteries are about 20°C and just before using the scooter again.
A timer should be used to delay the onset of charging, rather then to turn the charger off.
This should have a significant impact on life expectancy of the battery, at least in warm to hot climates and during summer in moderate climates.

One big problem in hot weather is that the batteries are packed away so securely that they do not cool down readily without forced air cooling. They remain warm to hot for days, therefore aging more rapidly then necessary.

I have therefore re-wired the battery housing cooling fans, so that I can turn them off or run them independently of the Vectux electronic by connecting an external 12V DC source. Each of the two fans draws 2.2A @ 12V. This will allow me to cool the batteries down before charging, so they will accept a full charge quickly and live longer. Range should improve that way because more energy gets accepted by the battery during charging, and less will be lost to self discharge."


A la vista d'aixó, potser col·locaré un termometre que mesuri la temperatura de la bateria...
en la imatge, el que s'ha posat el australià!

Trobat a http://visforvoltage.org/forum/3747-vectux-part-3-vectrix-retampi

No pregunteu perquè té dues ratlles la bateria i el voltatge està a 151v... no ho sé! En tot cas, està clar que aquest paio ha perdut la garantia fent coses d'aquestes com la imatge...

tornar a dalt
 

vecrix_temperature.jpg
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #12 - 15.09.2008 a les 23:46:56
 
Aquesta setmana el puny de la vectrix s'ha desintegrat....  
Es un petit detall complementari, però evidncia que en algun aspecte Vectrix és una marca molt jove.
Els punys de plàstic tou  dura aproximadament un any... Una ullada a les motos de qualsevol botiga serveix per verificar que totes les marques fan servir plàstic dur!
Potser queda més mono, però el resultat és aquest... bé, almenys durant 3 anys més tindre recanvi en garantia....
tornar a dalt
 

SANY0001-2__Large_.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #13 - 15.09.2008 a les 23:48:59
 
Una altra vista del puny....
tornar a dalt
 

SANY0006__Large_.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #14 - 09.10.2008 a les 08:58:22
 
Un tècnic de Motorener ha provat personalment la meva moto, i ha comprovat la intensitat del soroll dels engranatges. Ahir es va aprovar el recanvi, i aquesta setmana espero ja tenir el no sistema d'engranatge posat.....
Un 10 pel servei de Vectrix!!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #15 - 23.10.2008 a les 00:23:44
 
Hem posat la caixa d'engranatges nova! podeu veure el procés a:

http://www.servidorsolar.cat/2x2/yabb2/YaBB.pl?num=1224718028/all
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #16 - 23.10.2008 a les 00:27:47
 
En josep Mora m'ha fet un suport de Gps per a la vectrix.
Cert que no té el... com ho diria...  El glamour que s'espera d'una vectrix, però va superbé!!
Ho he comprovat a 100 per hora per autopista.
Molt estable i no salta amb els sots, i molt fàcil consultar la informació sense perdre el camp visual de la carretera!
Imprescindible per a no perdre't i optimitzar el recorregut!
tornar a dalt
 

SANY0008__Custom_.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Rag





Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #17 - 22.12.2008 a les 12:55:52
 
Bueno veo que has estado siguiendo v for voltage, yo llevo 6 meses leyendo todos los threads possibles, hasta hice un poll preguntando por la fiabilidad. Por cuestion de trabajo y por la possible llegada de una version 2009 con bateria de litio, decidí esperar a comprarme la Vectrix.
Desde que probe la Vectrix en Julio,el unico gran problema que detecte fue el de las continuas derrapadas por culpa de el Daart y el freno trasero en el mismo lado. Me alegre mucho de ver que en V alguien ya se lo habia cambiado. y ahora con tu modificacion me alegro aun mas, porque supongo que te ha ido bien?
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #18 - 22.12.2008 a les 17:07:39
 
Hola Rag! bienvenido al foro!
Es un placer tenerte con nosotros!

Los frenos brembo oro son extraordinarimente potentes, de manera que con freno regenerativo el bloqueo de la rueda es demasiado fácil. No dudé en intercambiar los latiguillos, y el resultado ha sido excelente: Una mano controla el freno delantero, otra el freno trasero, así de fácil.
Quitar la pinza de freno trasera para ganar autonomia requirió meditación; el resultado ha sido igualmente satisfactorio: depués de muchos km, nunca la he echado en falta, y tienes la seguridad de que la rueda trasera casi  nunca se bloqueará... Y sí, la autonomia aumenta: diseñadas para motos con mucha energia para malgastar, esta fricción permanente que tienen todas las pinzas de freno resulta intolerable en un vehiculo eléctrico. La únicas pinzas bien diseñadas són las de las bicis, donde claro, al "motor" tambien le resulta intolerable malgastar esfuerzo en un fricción constante y absurda..
Ojalá pronto empiezen a comercializar series especiales para vehículos eléctricos, donde las pinzas en resposo separen plenamente las pastillas del disco!
tornar a dalt
 

disco2.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Rag





Re: Modificacions a la Vectrix n.249!
Reply #19 - 23.12.2008 a les 12:16:32
 
Que bien, sera una de las primeras cosas que haga en la Vectrix, a ver si prontito me uno al club electrico.
Gracias Roger.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1 2 3 4 5

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ