Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
Necessito consell amb la Vectrix (Read 20061 times)
sfontortiz





Necessito consell amb la Vectrix
19.08.2008 a les 05:02:00
 
La veritat es que estic molt interessat en comprar la Vectrix peró no se on la puc adquirir.

A part d'aixó jo faig cada dia 15 km a 50 km/h i 40 km a 90 km/h, es una bona opció la Vectrix??

tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #1 - 20.08.2008 a les 10:31:37
 
Hola!

ja porto més de 10.000 km sobre la vectrix.
per la meva experiència et puc dir que amb la meva moto arribaria de sobres, hi ha proves del distribuidor que han donat autonomies superiors a 80 km en conducció real.

però hi ha uns detalls a tenir en compte:

- la bateria niMH ha d'estar molt carregada, i amb una càrrega recent. Bàsicament, si aparques la moto divendres, la carregues a tope, i l'agafes dilluns per fer aquests 55 km, arribaries molt just. El millor és programar la recÀrrega, i agafar la moto just acabat de haver-la recarregat.

- El tipus de recorregut és crucial. No és el mateix fer un port de muntanya que anar planejant de Barcelona a Manresa pel costat de Montserrat. Si creus que no hi ha diferencia, agafa una bici de carretera i comprova-ho! el recorregut que et cansis més és el que necessitarà més bateria per arribar.

- Si creus que amb aquesta autonomia és massa just, pregunta al distribuïdor de Madrid sobre la bateria de liti que està apunt de sortir. La moto, a més de maca funciona de nassos, jo tinc clar que a la minima que pugui em poso bateria de liti de 2 blocs!

per les dades que tinc. l'autonomia quedaria així:

bateria NiMH 80 kg - 3.7kwh = 60-70 km
bateria liti un bloc 40 kg - 4.8 kwh = 80-90 km
bateria de liti dos blocs 80 kg - 9.6kwh = 160-180 km

per contactar al distribuidor, pregunta per Sr. Gonzalo Alonzo
Telf. (+34)913440257
Paseo de la Habana, 87
28036 - Madrid
Actualització: s'han mudat a un local més gran, consultar la web de goingreen pels nous telefons.

Demana una prova amb una vectrix a on estiguis. sé que hi ha motos de prova a madrid i valència, i també n'hi havia a mataró. Ara bé, t'aviso que si la proves, te la compres..... Jo hi vaig caure de 4 potes!
A males, podries provar la meva, però la tinc adaptada i no és el més recomanable...
http://www.vectrixeurope.com/Portal/9/Language/98/Page/85/Concesionarios.aspx
Actualització: la estructura web ha canviat, consultar la web de vectrix.

tornar a dalt
 
 
  IP Logged
sfontortiz





Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #2 - 21.08.2008 a les 04:53:25
 
Wink  Gracies per la contesta intentarè parlar amb els de Madrid a veure com ho podem arreglar per fer una prova
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #3 - 21.08.2008 a les 08:27:54
 
Si al final la proves explica'ns-ho!
Ens agradaria saber la teva opinió!
Salutacions,
Roger
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
sfontortiz





Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #4 - 21.08.2008 a les 09:18:31
 
Cap problema així ho farè, si aconssegueixo posar-me en contacte amb el distribuidor, perquè de moment res de res
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
JM
Guest




Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #5 - 27.10.2008 a les 16:00:34
 
Bona tarda, acabo de veure ara la conversa al foro sobre la Vectrix. Si voleu trobar mès informació o demanar una prova només teniu que entrar a www.goinggreen.es  Going Green a més de importar Vectrix a tota Espanya disposa també d'altres vehicles elèctrics.

Espero no arribar massa tard!

Salutacions
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #6 - 29.10.2008 a les 00:05:31
 
Gràcies per l'avís, JM
Un dels fundadors de goingreen, vinculat a motorener (vectrix madrid), m'ha comentat que volen obrir tenda a Barcelona, esperem veure-la innagurada ben aviat!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Rag





Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #7 - 22.12.2008 a les 12:28:53
 
Yo ya hace unos tres meses que stoy rondando los concesionarios Vectrix y tambien la eh probado, en Mataro cuando estaba Carlos, que por cierto me enteré el otro dia que ahora estaba en Barcelona en un Concesionario nuevo que me queda mucho mas cerca que Mataro.
Hize la prueba recorriendo todo el trayecto que hago y bien. Lo consegui pero muy justo. Me encanto y estoy decidido en comprarla pero decidí esperar al modelo 2009, sobre todo por si se podia tener la opcion de Baterias de litio.
Pero la verdad es que por el momento no se sabe nada.
Espero ser un propietario Vectrix pronto, es la opcion electrica mas seria hasta ahora.
Ya poseo un Geely china y esta muy bien, pero es mas un juguete aunque muy divertido, practico y barato para ir a comprar el pan!!
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #8 - 22.12.2008 a les 17:39:11
 
Rag, et  felicito per haver-te decidit per una Vectrix. Té un preu de compra elevat, però s'amortitza ràpidament, i les sensacions de conduïr-la són.... genials!! I el servei de postvenda és molt correcte, a qualsevol mínim tema m'han respós molt bé!
Et recomano passar pel concessionari de Carles III a Barcelona, allà el Carles t'informarà de les últimes novetats!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Rag





Re: Necessito consell amb la Vectrix
Reply #9 - 23.12.2008 a les 12:25:18
 
Gracias Roger, ire a visitar a carlos en Enero, que ahora esta de vacaciones y yo estoy un poco liado.
Por cierto sabes si se sabe algo de la bateria de litio, porque hay tantos rumores de que estarian para el 2009?

(me sabe mal, pero aunque entiendo y me defiendo perfectamente en catalan, a escribirlo no estoy acostumbrado. Pero leerlo perfecto.)
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ