Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 4
Administració... tema separat (Read 44820 times)
Roger_Layola





Administració... tema separat
08.05.2008 a les 09:17:50
 
Hola Pere, sobre l'administració, doncs no... no puc modificar ni esborrar temes... Al principi podia modificar-los permanentment, però es va canviar alguna opció i ara a partir de 15 minuts queden tancats i no els puc canviar....
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pere





Re: administració
Reply #1 - 08.05.2008 a les 10:49:32
 
Quote:
Hola Pere, sobre l'administració, doncs no... no puc modificar ni esborrar temes... Al principi podia modificar-los permanentment, però es va canviar alguna opció i ara a partir de 15 minuts queden tancats i no els puc canviar....


Estrany... conscientment no he canviat pas res jo. Ara he posat un usuari que tinc de proves (pere) com a moderador per a veure si va, i veig que funciona.

Una cosa: no tindràs pas dos comptes amb ortografia o quelcom de diferent? És que no ho entenc!
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Administració... tema separat
Reply #2 - 08.05.2008 a les 11:44:35
 
Doncs... Potser és que no ho se veure, et passo un fotograma del que hi ha a la pantalla.
tornar a dalt
 

nuevo-1.jpg
  IP Logged
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Re: Administració... tema separat
Reply #3 - 08.05.2008 a les 12:23:31
 
Ja ho veig, ja... hauré de preguntar a altres moderadors d'altres àrees si els passa el mateix o no. El que és difícil és que com que no aconsegueixo de reproduir-ho no sé exactament on començar a buscar.
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
Roger_Layola





Re: Administració... tema separat
Reply #4 - 12.05.2008 a les 01:05:17
 
Sens dubte tenim un fenomen paranormal que s'ha apoderat del sistema... potser seria més fàcil crear un usuari nou que es digui voltour que tingui privilegis absoluts, i que faria servir només en cas de necessitar administrar coses... Que en penses?
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Re: Administració... tema separat
Reply #5 - 12.05.2008 a les 08:49:03
 
Quote:
Sens dubte tenim un fenomen paranormal que s'ha apoderat del sistema... potser seria més fàcil crear un usuari nou que es digui voltour que tingui privilegis absoluts, i que faria servir només en cas de necessitar administrar coses... Que en penses?


Home, no hi crec pas gaire en coses paranormals. I el programa básicament l'he escrit jo, així que quan pugui m'ho miraré i s'arreglarà, no faltaria pas més que em vulgui autoenganyar! Sigui com sigui, haig d epoder entrar a la màquina i això només funciona quan estic a casa i no m'adormo sobre les tecles!
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
Roger_Layola





PERE
Reply #6 - 18.05.2008 a les 10:55:04
 
Hola Pere!
Com prova la Viola?
Hi algunes errades en alguns posts que m'agradaria esmenar.No et vull donar feina, però si em poguessis mirar el tema dels permisos per a esmenar-los, t'estaria molt agraït.

Si és massa feina trobar on falla el sistema, podria crear un usuari nou amb permisos des del que gestionaria els canvis...
Moltes mercès per endavant,
R
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Administració... tema separat
Reply #7 - 18.05.2008 a les 10:59:02
 
I aquest post? Per celebrar el post número 200!

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Re: PERE
Reply #8 - 19.05.2008 a les 17:33:29
 
Quote:
Hola Pere!
Com prova la Viola?
Hi algunes errades en alguns posts que m'agradaria esmenar.No et vull donar feina, però si em poguessis mirar el tema dels permisos per a esmenar-los, t'estaria molt agraït.

Si és massa feina trobar on falla el sistema, podria crear un usuari nou amb permisos des del que gestionaria els canvis...
Moltes mercès per endavant,
R


A veure si ara funciona... t'he tret de moderador, i t'hi he tornat a posar. Sinó funciona, haurem de fer com tu dius un usuari nou...
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
pere





Re: PERE
Reply #9 - 19.05.2008 a les 17:37:45
 
pc wrote on 19.05.2008 a les 17:33:29:
Quote:
Hola Pere!
Com prova la Viola?
Hi algunes errades en alguns posts que m'agradaria esmenar.No et vull donar feina, però si em poguessis mirar el tema dels permisos per a esmenar-los, t'estaria molt agraït.

Si és massa feina trobar on falla el sistema, podria crear un usuari nou amb permisos des del que gestionaria els canvis...
Moltes mercès per endavant,
R


A veure si ara funciona... t'he tret de moderador, i t'hi he tornat a posar. Sinó funciona, haurem de fer com tu dius un usuari nou...


Una pregunta: amb quina màquina i navegador accedeixes? Només per curiositat: ho has provat amb alguna de diferent? És que per més que miro i remiro no ho trobo res!
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1 2 3 4

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ