Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Em caso!!!!! (Read 5937 times)
Roger_Layola





Em caso!!!!!
10.04.2008 a les 23:28:04
 
Doncs si!!
Ves qui ho diria!
Aquest 12 d'Abril em caso amb la noia més maca del món!! La Núria.
En la nostra celebració tindrem una limusine molt especial, gentilesa d'emovement!
Un REVA!
Des d'aqui donar les gràcies a en Victor i en Francesc!
tornar a dalt
 

gwiz-black_cut-outl_300.jpg
  IP Logged
Roger_Layola





quin patir!
Reply #1 - 12.04.2008 a les 00:31:33
 
Hola!
son la 1:30 del dia que em caso. SiSi, em caso dintre de poc.... dintre de 10:30 hores.. Que que faig despert? imprimint els llibrets de missa, ves....
Aquesta tarda he anat a cercar el Reva a Sabadell. L'hem portat fins a Barcelona per l'autovia.... quin patir! a partir de 70 es torna sumament inestable degut a la seva lamentable aerodinàmica, però el pitjor de tot és la poca potència.... hi ha hagut un moment que en una pujada de l'autopista sens ha plantat a 55 km/h. I els camions passant volats pel costat!!!
Quina por!
La sensació ha estat com conduir un cotxe de fa 40 anys...
A veure com es comportarà per l'arrabassada!

Diuen que la nova versió que estan evolucionant tindrà un rendiment aerodinàmic millor, i bateria de liti.... Esperarem bones noves!
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
danielet(Guest)
Guest




Re: Em caso!!!!!
Reply #2 - 12.04.2008 a les 08:22:01
 
Benvolgut Roger:
Com a resident habitual de casacota i moderador del fòrum de campanes, et dono la meva més sincera felicitació i et desitjo tot el millor amb aquesta noia i l´etapa que comenceu plegats.

Sort! I bona festa!

Visca el freakisme!!!!  I això dels solars, cada dia tindrà més pes... espero.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Em caso!!!!!
Reply #3 - 28.04.2008 a les 23:43:03
 
Benvolgut Danielet,
Gràcies pels bons desitjos, fa molta il·lusió començar aquesta nova etapa! i el cotxe va aguantar tot el trajecte, jejejeje... va ser tota una sensació coduir a tot drap per les corbes per evitar ser mossegat pels utilitaris de benzina!

I gràcies per escriure aquí, la veritat es que si només estem el Pere i jo al final s'esgoten les idees!
Roger
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ