Quote:"Però també és una qüestió de convicció: crec fermament que també un vehicle elèctric fa pol·lució, sobretot en quan a les bateries, i consumeix recursos naturals. Mentre siguin quatre gats cap problema, però si un dia es generalitza..."
Una llastima que hagin acabat així. Es cert Pere, la tecnologia elèctrica no es escalable ni ecològica... La producció de les bateries del tan cacarejat toyota Prius han creat una greu zona morta a Estats Units, fent un gran desgavell ecològic... però fins quin punt et pots radicalitzar?
Fabricar una bici també requereix enormes quantitats d'energia i genera polució, també les sabates i roba que dus, el menjar que compres que s'ha transportat més de 1000 km etc... Pots tancarte en una bombolla autosuficient a Sant martí, on t'autoabasteixes de Menjar, roba, llum, o pel contrari, continues contaminant com tothom, tot i que intentes reduir la teva emprenta, però seguin consumint productes bàsics i essencials?? On esta el límit? personalment crec que, tot i que la situació es deseperada, mai els extrems radicals són bons.
Quote:"una bicicleta convencional acaba tenint, un cop el cos entrenat, millors prestacions en trajectes llargs, com ha quedat demostrat diverses vegades quan hem fet viatges mixtes (flyer i bicicleta convencional)"
Recordo que vam tenir una discusió en el 2001 sobre les flyer, quan encara jo anava amb una mountainbike atrotinada. Flyer hauria d'haver creat una bici de carretera electrica. Si les flyers haguessin estat meves, hauria tret portaequipates, parafangs, canviat llantes, posat cobertes llises de caretera etc ... hagués reduit molta inercia i hauria guanyat eficiència.... pots justificar que no servirien per terra, però les curses del cross europees amb bicis de carretera demostren el contrari.
Sobre la web, moltes gràcies per l'oferiment. ho comentaré a en Alex.