Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
comunitat de vehicles electrics: sortides habitual (Read 3610 times)
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

comunitat de vehicles electrics: sortides habitual
13.11.2005 a les 21:00:20
 
Quote:
Roger layola
17/ 6/03


Hola!
Felicito a tothom del rally de barcelona perquè va sortir molt be!.
Dirigeixo aquestes breus línies al pere per reflectir una realitat que vaig palpar durant el rally xerrant amb la gent de les bicicletes elèctriques:
Sembla que es va coincidir que seria molt encertar fer una llista de distribució o un lloc a la web on estiguessin llistades les persones amb vehicles elèctrics interessades a fer sortides de tant en tant. De manera que si algú fa una sortida es pogués contactar amb altres o donar l'avís.

Realment era molt agradable passejar  amb les bicis elèctriques pel passeig marítim, i aquestes sortides són un mitjà de propaganda potentíssim!!!
Si pots mira de fer un lloc per la web, gracies!!!
"."

Quote:
Re: comunitat de vehicles elèctrics: sortides habituals!!:
pere
17/ 6/03



Em sembla una idea excel·lent.
Podria muntar un fòrum com aquest, que pot fer també, si es vol, funció de llista de correus simplement si els participants activen la opció de notificació automàtica, si us sembla bé m'hi poso i aquest vespre podria ser funcional.
Una altra possibilitat seria fer una llista de correus, que seria el mateix però sense possibilitat de consultar-la per la web. Personalment em decanto per el fòrum, però vosaltres digueu-hi la vostra!
En qualsevol cas aquest servidor (alimentat amb pannells solars) està a la vostra disposició.
"."

Quote:
Roger layola
17/ 6/03


jo faria una llista de distribució en la web on la gent es pogués apuntar, que quedés a la vista, i on els només els apuntats poguessin emetre missatges de distribució automàtica a la resta.
"."

Quote:
pere
17/ 6/03


Moltes coses són possibles amb el software del fòrum, només cal trobar la configuració adequada.
Ja l'estic preparant, segurament el millor seria un fòrum encriptat, que encara que des "de fora" és visible, només els participants poden llegir el contingut dels missatges.

Ara ho estic provant, necessitaré una estoneta per trobar la configuració més adequada. Quan funcioni avisaré aquí mateix.
"."
--------------------------------------------------------------------------------

 
Copyright © 1996 Lilikoi Software, Inc. www.lilikoi.com. All rights reserved.

Volttour (Nihil Obstat)
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ