fòrum de vehicles elèctrics
http://www.atmos.cat/voltforum/YaBB.pl
vehicles >> vehicles de fabricació en sèrie >> brammo Empulse 2014
http://www.atmos.cat/voltforum/YaBB.pl?num=1412119302

missatge començat per Roger Layola a 30.09.2014 a les 23:21:42

títol: brammo Empulse 2014
escrit per Roger Layola a 30.09.2014 a les 23:21:42

Després de molts mesos d'espera, la Brammo Empulse acaba d'arribar a Europa. Un amic se l'ha comprat, espero poder provar-la ben aviat! :D

Sobre el paper, tenim una moto elèctrica que vol emular el comportament de les fòssils esportives nacked, amb uns components, xassís i configuració molt dignes, estètica molt cuidada, i una sorprenent caixa de canvis de 6 marxes. Les marxes potser donen una sensació molt pròxima a la conducció de les fòssils actuals, però acurta sensiblement l'autonomia: Mentre la zero 2015 ja disposa de capacitats de 15kwh i autonomies pròximes als 200 km reals, els 10kwh (totals) de la Brammo amb prou feines sobrepassen els 120 km d'autonomia...
Malgrat les reserves de la sobrecomplexitat afegida de la caixa de canvis, aquesta, després de la BMW c-evolution, es la segona moto elèctrica que puc recomanar comprar... (per fi, dues!!)

títol: Re: brammo Empulse 2014
escrit per Roger Layola a 30.09.2014 a les 23:25:57

.

títol: Re: brammo Empulse 2014
escrit per Roger Layola a 30.09.2014 a les 23:29:49

.

títol: Re: brammo Empulse 2014
escrit per Roger Layola a 30.09.2014 a les 23:40:19

Extremadament complicat, extremadament fràgil?...
Observeu aquest text d'un article d'internet:


cita:
El canvi de sis velocitats Supercompacte de Brammo, anomenat Integrat Transmissió Elèctrica (IET) va ser desenvolupat en col·laboració amb SMRE Enginyeria de Perugia, Itàlia. Aquesta "unitat de propulsió mecatrònic" és una petita obra d'enginyeria, que combina la propulsió electrònica amb una transmissió mecànica que utilitza un embragatge i engranatges mecanismes convencionals de plats múltiples humits. Un programari sofisticat i un sistema de control electrònic dedicat varien els polsos d'alimentació i la resposta del motor d'acord amb la posició del rotor per imitar més fidelignament la sensació dinàmica de conduir un motor de combustió interna. Brammo havia previst originalment una transmissió de quatre velocitats, però es va decidir finalment per sis relacions per reduir l'estrès en el sistema motor i el control. La generació del gir dins d'un motor elèctric requereix un seguiment precís de la posició del rotor, el que va resultar difícil quan el rotor es va veure obligat a fer grans salts de marxa. Reduir l'amplada dels salts amb sis relacions fan més fàcil el seguiment de la posició del rotor amb més precisió, reduint el risc d'una fallada del controlador. Per raons d'espai, la neutral es troba entre les marxes segona i tercera, però ja que gairebé mai utilitza, el punt mort  en aquesta moto es permanent: El motor elèctric és incalable!


títol: Re: brammo Empulse 2014
escrit per Pep a 02.10.2014 a les 10:10:23

Hola Roger,
 I les Zero, per què no les recomanes?
Jo no les conec eh, però sembla que de característiques estan molt bé

títol: Re: brammo Empulse 2014
escrit per Roger Layola a 21.10.2014 a les 01:04:27

les zero son més eficients i tenen mes bateria, però m,han arribat comentaris d,errors de disseny absolutament lamentables. no les considero prou estudiades...

fòrum de vehicles elèctrics » Powered by YaBB 2!
YaBB © 2000-2008. All Rights Reserved.